23 DE SFATURI PENTRU O VIAŢĂ FERICITĂ

23 DE SFATURI PENTRU O VIAŢĂ FERICITĂ

Echilibrul, iertarea, iubirea, optimismul, încrederea în vindecare, armonia, relaxarea şi calmul trebuie să fie prezente în orice persoană care urmăreşte să îşi vindece afecţiunile şi dezechilibrele şi se angrenează cu hotărâre şi perseverenţă în precticarea a diverse terapii, cure şi diete. Dietele, curele terapeutice, diversele suplimente naturiste, exerciţiile fizice şi plantele vindecătoare pot armoniza şi regenera fiinţa umană doar dacă aceasta urmăreşte simultan să se transforme şi la nivel afectiv şi mental.

Metoda noastră este simplă şi pune accentul pe 8 ASPECTE:

1. Beneficierea de un diagnostic multiplu;
2. Impregnarea permanentă cu gânduri luminoase, cu armonie, iubire, iertare, optimism, echilibru, calm interior;
3. Angrenarea perseverentă în diverse cure, terapii şi diete;
4. Practicarea seturilor de exerciţii descrise în cărţile noastre;
5. Prezenţa de un jurnal terapeutic;
6. Beneficierea de controale periodice (monitorizarea progreselor sau stagnărilor din plan terapeutic);
7. Prezenţa unei înţelegeri corecte şi profunde a cauzelor subţile care au dus la apariţia dezechilibrelor şi a afecţiunilor;
8. Menţinerea noului stil de viaţă adoptat (stilul de viaţă armonios şi echilibrat în care fiinţa umană a reuşit să se elibereze de dezechilibrele şi afecţiunile sale) şi asimilarea definitivă a lui la toate nivelele fiinţei noastre.
Toate acestea corelate şi monitorizate adecvat de către un bun îndrumător au ca finalitate modificarea stilului de viaţă şi vindecarea şi regenerarea fiinţei umane.


Mai jos, vă prezentăm CÂTEVA REGULI DE BAZĂ de care este indicat să ţinem cont:

1. MÂNCĂM RAŢIONAL.

Urmărim să consumăm cantităţi mici de alimente la o singură masă (mai multe mese pe zi, administrate la ore fixe).

2. URMĂRIM SĂ ELIMINĂM TOATE TIPARELE NEGATIVE DE GÂNDIRE.

Identificăm toate tiparele negative de gândire pe care le utilizăm pe parcursul unei zile (prin introspecţie) şi căutăm să le reformulăm şi să le utilizăm apoi în sens pozitiv, creator.

3. IDENTIFICĂM CAUZELE SUBTILE ALE AFECŢIUNILOR NOASTRE (CAUZE DIN PLANUL MENTAL, EMOŢIONAL, ENERGETIC) ŞI UTILIZĂM SUGESTII POZITIVE ŞI ALGORITMI COMPORTAMENTALI CARE SĂ ARMONIZEZE TOATE ACESTE DEZECHILIBRE.

4. NE REZERVĂM ZILNIC 30 DE MINUTE PENTRU ODIHNĂ.

Energia corpului şi puterea de concentrare tind să se micşoreze după ce servim masa, deoarece nivelul presiunii sângelui în creier este mai mic pentru a ajuta procesul de digestie (20 de minute de odihnă ne vor revitaliza corpul şi mintea).

5. ALEGEM PREPARATE ALIMENTARE CU MAI PUŢIN DE CINCI INGREDIENTE.

Combinaţiile prea complexe de ingrediente pot provoca între componente diferite reacţii chimice, alterând astfel calitatea produsului pe ansamblu.

6. OXIGENUL ESTE O SURSĂ IMPORTANTĂ DE ENERGIE.

Respirăm corect atât la masă cât şi în restul zilei. Efectuăm zilnic exerciţii de respiraţie timp de minim 10 minute.

7. ACORDĂM O ATENŢIE DEOSEBITĂ PREPARĂRII CÂT MAI NATURALE A ALIMENTELOR.

Cele mai bune moduri de a găti alimentele în aşa fel încât să le păstrăm substanţele nutritive aproape intacte sunt:
– prepararea cu abur;
– înăbuşirea cu apă;
– coa¬cerea la cuptor;
Cele mai bune unelte de gătit sunt confecţionate din sticlă, ceramică, oţel nepătat sau cele protejate de un strat de email. Evităm gătitul în vase de aluminiu, aramă sau vase teflonate deoarece particule ale acestor materiale se pot infiltra cu uşurinţă în mâncare. Evităm alimen¬tele iradiate, precum şi folosirea la gătit a unui cuptor cu microunde.

8. OPTĂM PENTRU CONSUMUL DE ALIMENTE INTEGRALE.

Este indicat să consumăm pe cât posibil alimentele în starea lor naturală.

9. CONSUMĂM MINIM 2 LITRI DE APĂ PE ZI.

Deshidratarea este un factor important în cazurile de scădere drastică a energiei corpului fizic. Este indicat să bem un pahar cu apă dimineaţa pe stomacul gol. Urmărim ca în momentele în care consumăm lichide să fim impregnaţi de gânduri pozitive şi de stări afective armonioase, elevate.

10. EVITĂM SĂ CONSUMĂM ALIMENTE MODIFICATE GENETIC.

Este extrem de periculos să consumăm astfel de alimente ce ne pot pune cu uşurinţă în pericol sănătatea.

11. CONŞTIENTIZĂM PERIODIC POSTURA NOASTRĂ CORPORALĂ.

O poziţie corectă a corpului, păstrată în toate momentele zilei, ajută la sporirea curgerii armonioase a energiei în fiinţa noastră.

12. CONSUMĂM PRODUSE DIN ZONA ÎN CARE NE-AM NĂSCUT SAU LOCUIM.

Este indicat să consumăm alimente (fructe, legume etc.) din zona unde ne-am născut deoarece structura lor energetică este uşor de asimilat de către fiinţa noastră (asimilare la nivel energetic-informaţional).

13. SUSŢINEM FUNCŢIONAREA ARMONIOASĂ A SISTEMULUI NOSTRU DIGESTIV.

Urmărim să evităm consumul de mâncăruri, băuturi reci şi îngheţate. Temperatura corpului atinge de obicei în jur de 37 de grade, iar îngheţata şi băuturile reci cu gheaţă ajung uneori până la un grad Celsius. Şocul pe care îl pri¬meşte tractul nostru digestiv de la scăderea bruscă a temperaturii provocate de alimentele reci, ne poate provoca un dezechilibru al secreţiei de suc gastric, ne poate scădea fluxul de sânge care alimentează abdomenul şi poate genera spasme şi dureri in¬testinale. Este indicat să consumăm alimente care să atingă sau să depăşească cu puţin tem¬peratura corpului – cea de 37 de grade Celsius. De fiecare dată când consumăm alimente ce sunt dificil de digerat este indicat ca imediat după masă să mâncăm o felie de ghimbir.

14. MÂNCĂM LA ORE REGULATE.

Organismul nostru funcţionează cel mai bine atunci când este hrănit la intervale regulate. Este indicat să luăm micul dejun înainte de ora nouă dimineaţa, prânzul înainte de ora treisprezece şi cina înainte de ora nouăsprezece. Dacă simţim nevoia de a mânca ceva între mese, seminţele, fruc¬tele (fructele nu trebuie asociate cu alte alimente, fiind considerate o masă în sine) sunt alimente excelente care ne pot ajuta să ne menţinem nivelul de energie la cote optime. Nu este indicat să mâncăm chiar înainte de culcare pentru a nu îngreuna digestia.

15. MÂNCĂM PENTRU A FI SĂNĂTOŞI ŞI PLINI DE ENERGIE.

Mulţi oameni care trăiesc pentru a mânca în loc să mănânce pentru a trăi, se alimentează iresponsabil. Este indicat să consumăm alimente naturale, proaspete, produse în zone cât mai nepoluate şi provenite din culturi bio.

16. AVEM UN COMPORTAMENT CORECT ÎN TIMPUL MESEI.

Reguli:
– nu luăm niciodată masa pe fugă;
– nu vorbim la telefon, nu ne uităm la televizor şi nu facem nimic care sa ne distragă atenţia de la mâncat;
– mestecăm încet şi de un număr suficient de ori fiecare înghiţitură;
– respirăm abdominal pe tot parcursul mesei şi menţinem corpul relaxat.
– înainte de a ne aşeza la masă ne eliberăm de toate grijile şi preocupările cotidiene. Urmărim să impregnăm mâncarea şi băutura cu gânduri luminoase, cu echilibru, linişte, armonie şi iubire. Evităm să permitem prezenţa unor vibraţii grosiere în plan mental şi afectiv.

17. MENŢINEM ECHILIBRUL ÎNTRE APORTUL ALIMENTAR ŞI ACTIVITATEA FIZICĂ.

Pentru a reduce riscul de apariţie a bolilor cronice este recomandat ca adulţii să se angreneze în activităţi zilnice care să le menţină un tonus muscular optim. În cadrul metodei noastre terapeutice recomandăm efectuarea zilnică a minim 30 de minute de exerciţii fizice.

18. NE ANCORĂM ÎN CLIPA PREZENTĂ.

Urmărim să fim prezenţi aici şi acum şi evităm stările de disipare mentală şi de melancolie, când mintea noastră creează scenarii sau retrăieşte scene din trecut.

19. UTILIZĂM SUPLIMENTE NATURISTE.

Chiar dacă încercăm să avem o dietă cât mai variată, este destul de dificil să beneficiem zilnic, doar din mancare, de toate vitaminele şi mineralele esenţiale. În acest sens este indicat să recurgem la o serie de suplimente naturiste ce sunt recomandate de terapeutul nostru.

20. SUNTEM ATENŢI LA MODUL CUM COMBINĂM CONSUMUL ALIMENTELOR ÎN TIMPUL MESEI.

Evităm să consumăm alimente ce nu sunt compatibile din punct de vedere al compoziţiei şi care ne pot îngreuna digestia. (vezi tabelul compatibilităţilor alimentare).

21. MÂNCĂM MAI PUŢIN DECI, TRĂIM MAI MULT.

Consumul moderat de alimente are un efect benefic asupra sănătăţii noastre, exceptând cazurile în care greutatea ne este situată sub cea normală sau suferim de anorexie. Când mâncăm în exces, ne suprasolicităm sistemul digestiv şi alte organe, consumăm energie preţioasă şi producem mai multe deşeuri şi toxine.

22. NU CONSUMĂM APĂ ÎN TIMPUL MESEI.

Dacă este băută în timpul mesei, apa poate dilua sucurile digestive şi îngreuia digestia.

23. UTILIZĂM ZILNIC SUGESTII POZITIVE

Periodic ne impregnăm mintea şi inima cu sugestii pozitive. Acestea vor fi formulate în funcţie de nevoile noastre (dobândirea unei stări de bine, de echilibru, purificarea emoţiilor negative, vindecarea unor afecţiuni şi dezechilibre etc.).
Aplicarea tuturor acestor reguli de mai sus, ne asigură o transformare radicală a stilului de viaţă în aşa fel încât să beneficiem de o alchimizare pe toate planurile fiinţei noastre şi de o trecere definitivă de la dezechilibru şi boală, la sănătate, armonie şi buna dispoziţie.

Material extras din cartea “Gândire pozitivă, diete, cure şi regimuri alimentare vol. I” – autor Mihai Moisoiu

Psiholog Mihai Marius Moisoiu
Tel: 0753937223
Mail: training.reality@gmail.com
Site: www.mihaimoisoiu.ro

Close Menu
RSS
Follow by Email
Pinterest